2013. március 12., kedd

♠ Chapter Eight: Louis .. ♠

Szijjasztok drágáim! Ahogy ígértem összedobtam nektek egy fejezetet. Remélem , hogy a héten még lesz időm legalább egyet összehozni. Remélem tetszik.
Jó olvasást!
Lots of love : Bííía xx



Nina szemszöge:

Éppen arról álmodtam , hogy egy öreg néni ingyen ad nekem fagyit , amikor a csengő idegesítő hangzavarral megszólalt. Durcásan keltem fel , ugyanis ki ne lenne az , mikor hajnalok-hajnalán csengőre kel , és tobolva levágtattam a lépcsőn. Előtte azonban úgy döntöttem , nem ártana megnézni magam a tükröben. Hát mit ne mondjak. A hajam 1000 felé állta, a szemem alatt karikák voltak, és úgy nézett ki a fejem mint aki egész éjszaka nem aludt semmit vagy esetleg átbulizta az éjszakát. Pedig ez nem volt igaz. Kicsit sem jó kedvvel nyitottam ajtót az ott álló személynek.
- Jó reggelt. - mondta mosolyogva , majd egy szó nélkül bejött. Csodálkozva tekintettem a barna hajú fiú felé , aki elismerően bólogatott , miközben a házat tanulmányozta.
- Nagyon szépen megoldottad. - mosolygott elismerően , majd rámnézett.
- Tulajdonképpen miért is vagy itt? - kérdezte töprengve , mire elnevette magát.
- Hallottam , hogy ma randid van Hazza barátunkkal. - mondta sunyin vigyorogva , mire én megforgattam a szemem.
- Ez NEM randi. - mondtam a nem szócskát kihangsúlyozva , mire felnevetett , mint aki jobban tudja , mint én.
- Aha na ja. - mondta , miközben nem nézett a szemembe , hanem továbbra is a házat szugerálta.
- Úh ilyet nekünk is kéne tetettni. - mutatott a márványköre , ami a konyhába volt kirakva, körbe a pulton. Odamentem a pulthoz és csináltam magamneűak egy frissítő teát, amit ő könnyed egyszerűséggel végig is nézett.
- Na jó Louis ez idegesítő. - néztem az egem folyamatosan bámulú fiú felé , aki csak diadalittasan elmosolyodott.
- Örülök. - mondta , majd kacsintott egyet. Én csak sóhajtottam egyet , amjd gondoltam öntök neki is egy kis teát. Szépen megköszönte , mint egy kisovodás , majd elkezdte szűrcsölgetni. - Igazából oka van annak , hogy idejöttem. - szólalt meg egy idő után , mire én felkaptam a fejem. Hálát adtam Istennek , hogy ez a hülye fiú végre a lényegre tér.
- Hallgatlak. - néztem rá úgy , mint egy tikránő vagy egy tanár , aki éppen felelteti a diálját. Persze ezt szóvá is tette , szóval egy kicsit lágyítottam a tekintetemen. - Tegnap láttam avgyis láttunk valamit. - mondta , mire értetlenül néztem rá. Nem mondott semmit csak elővette a telefonját és felémmutatott egy képet. A kép láttan kicsit nagyon lesokkolódtam. Elkerekedett szemeimet Louis eléggé érdekes arccal vizslatta , amjd egy idő után elvette előlem , amit nem is bántam.
- Ez mikor? - kérdeztem még mindig magam elé bámúlva.
- Az előtt egy nappal , hogy elmentek. - mondta. Sosem gondoltam volna , hogy iylet fog tenni. Jó mindig is tudtam , hogy egy alattomos nőszemély , de az , hogy kedves , okos és szép tényleg igaz volt rá. Bár ezek után a kedvest és az okosat már kizárnám.
- Ezt Harry tudja? - kérdeztem ránézve , mire bólintott , hogy nem.
- Éppen ezért jöttem. - monda. Furcsa volt , hogy az öt perce életvidám, mosolygós, vicces fiú , miylen hamar vált hangulatot. - Mivel ma talizol Harry.vel, arra gondoltam megmutathatnád neki. - mondta , mire félrenyeltem az éppen lenyelni késuülő teámat.
- Hogy mi van? - kérdeztem szép, illedelmes, emberhez méltóan. Louis csak felröhögött , bár kétlem , hogy a szituáción inkább az arcomon.
- Fontos lenne. Harry vére rájönne , hogy az a bany anem neki való. Már bocsi. - nézett rám később , mivel rájött , hogy Taylor nekem nővérem , de engem ez egyáltalán nem zavart.
- Nem tudod te megmutatani? - kérdeztem , mire Louis felsóhajtott.
- Ma találkozol vele. - mondta egyérleműen mire elnevettem magam. Ez hülye.
- Louis te mindennap találkozol vele. Érted? Mindennap. - mondtam csettintve egyet előtte , mintha egy hülye , agyirokkanttal lenne dolgom.
- De te talán meg is tudod vele értetni , hogy hagyja békén ezt a kapcsolatot. - mondta könyörgően.
- Miért pont én? - kérdeztem egy nagy sóhaj közepette.
- Mert kezdetektől fogva látom , hogy néz rád. Nina tetszel Harry-nek. - mondta ki , mintha ez a világ legegyértelműbb dolga lenne.
- Ne kezd már te is. - túrtam idegesen a hajamba. Kezd elegem lenni már abból , hogy mindneki avval jön , hogy Harry-nek tetszem. A farncba is a nővéremmel jár ( aki ugyebár szépen felültette) . Lehet , hogy nekem tényleg tetszik , de az kizárt , hogy ez fordítva is így legyen.
- Kérlek tedd meg. - kérlelt , majd ahogy észrevettem , átküldte a képet a telefonomra, Ezután a tette után fogta magát és el is ment.

Harry szemszöge:

- Jó reggelt! - köszöntem a konyhában ülő Liam-nek , aki éppen egy magazint lapozgatott.
- Neked is. - mondta rámnézve , majd folytatta tevékenységét. Megkértem tegnap este Liam-et , hogy maardjon itt. Ezek utáns emmi ekdvem sem volt magamat emészteni azért , mert megcsaltam Taylor-t , valamint , hogy miként fogom én azt tálalni Nina-nak , hogy kibaszottul nem közömbös. Egész este próbált belém Liam lelket önteni , hogy nem vétettem semmi hibát , csak a szívemet követtem. Sajnos én egy jó példa vagyok másoknak , hogy néha nem jó a szíved után rihanni. Végül egy éjszakai pasis beszélgetés után , kb. 3-kor sikerült elaludnunk.Liam ternéstesen már kész reggelivel várt , pedig még csak dél volt. Nekem ennyi alvás kevés volt. Tegnap etse még felhívtuk Louis-t a témával kapcsolatban , aki örjöngve ugrált a kanapén örömében. Sosem szerette Taylor-t , bár ki szerette? Ezt most kellőképpen ki is mutatta.
Leültem Liam mellé sé elkezdtem enni az eléggé laktatós reggelit. Azonban amint beleharaptam volna  a második szeletbe csengettek. Tudtam , hogy ezt nekem kell kinyitni , hisz én lakok itt , nyílvánvalóan engem keresnek. Nyöszörgve álltam fel , majd indultam meg az ajtó felé és nyitottam ki , ahol egy mosolygós Louis-val találtam magam szembe.
- Mi a farncért csenegttél? - kérdeztem idegesen , mire szemét arckifejezéssel elmosolyodott , majd bejött. Gondolom azért csinálta , hogy idegesítsen. Köszi Lou.
- Hello Leeyum! - kiabát oda Liam-nek , aki szinte azonnal kiköpte a szájában lévő teát.
- Szia Louis. - mondta idegesen , amdj felállt , hogy letörölhesse az asztalt. De kedves én biztos nem töröltem volna le.
- Nina-nak szép háza van . - mondta , miközben ledobta magát a kanapéra.
- Voltál Nina-nál? - kérdeztem lepetten , miközben eléültem.
- Aha . - mondta egyszerűen , amjd a távirányítóért nyúlt , hogy élvezhesse a 21. század által adott luxus életvitelt.
- De ugye nem mondtál neki smemi hülyeséget? - kérdeztem aggódva , ugyanis köztudott , hogy Louis képes oylanokat mondani , ami nem éppen kedvező mások számára.
- Nem . vonta meg a vállát , amjd felröhögött egy mesén , ami éppen a TV-ben ment. - Neked készülődni kéne . - nézett rám összehúzott szemöldökkel , miközben végig nézett rajzam. Egy nagy sóhaj közepette felálltam , amjd a fürdő felé vettem az irányt , hogy kicsit igazítsak kinézetemen és valahogy tálaljak Nina-nak arról a bizonyos dologról.....

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon jó lett! :D Imádtam mint minden egyes részt! :)) Komolyan annyira ügyes vagy!*-* Már nagyon várom a folytatást! :) Hozd amint tudod.:)
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés