2013. március 11., hétfő

♠ Fejezetről ♠

Szijjasztok drágáim!
Lehet most van olyan aki nagyon haragszik rám és bevallom el is hiszem. Azonban megvan az oka annak hogy nem hoztam részt. Sajnos is meg nem is április 6-án megyek középfokú angol nyelvvizsgára. Most arra tanulok ezerrel ugyanis eléggé be vagyok szarva tőle. A másik pedig most egy újabb izgulási hullám tört rám ( a vizsgán kívül ) ugyanis szerdán jön meg a felvételi táblázat (ki hanyadik helyen áll). Egy kicsit be vagyok stresszelve és nem akarok rossz munkát kiadni a kezem közül. Igaz a másik blogomra tettem ki de az sem úgy sikerült ahogy szerettem volna. Remélem megértitek. Azonban holnap ha törik ha szakad összedobok nektek egy részt ami várhatóan jó is lesz és tetszeni is fog. Tényleg nagyon sajnálom. Remélem azért még maradtatok páran akik olvassátok.
Lots of love : Bííía xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése