2013. február 11., hétfő

♠ Chapter One: Family meeting ...... ♠


Szijjasztok! Végre sikerült megírnom az első fejezetet! Nagyon remélem hogy tetszeni fog és legalább örvend majd olyan sikernek mint a többi 1D-s blogom. Nem is ragoznám a szót itt a fejezet.
Jó olvasást!
Lots of love: Bíííía xx

Harry szemszöge:

- Louis kész vagy már?! - kiabáltam az ajtóban nyugodtan álló Louis-ra. Mint azt mindenki tudja lassan 1 hónapja hogy nagy botrányt keltve felvállaltuk kapcsolatunkat Taylor-ral. A média ebbe egyáltalán nem nyugodott bele ahogy a rajongók sem. Mindenféle ocsmány és undorító jelzővel illették Taylor-t ami neki egyáltalán nem esett jól. És ha ez még nem lenne elég még a fiúk is sem szívlelik annyira amennyire elvárnám tőlük. Louis kifejezetten utálja amit nem is vetett véka alá egyenesen a szemembe mondta első találkozásuk után. Igaz az után 2 hétig a Szia-n kívül nem mondtunk egymásnak semmit de azóta megbeszéltük hogy minket nem egy lány fog ketté választani. Ma azonban Taylor újra London-ba érkezik ez mind szép és jó de hogy miért vagyok ennyire ideges? Jön vele az egészcsaládja. A 2 testvére ha jól tudom egy lány és egy fiú van neki de a nevüket nem tudom. Az anyja és természetesen az apja.Rettenetesen izgulok hogy jó benyomást keltsek hisz eleve fiatalabb vagyok mint Taylor és lehet hogy ez a szülőknek nem igazán jön be. Vagyis csak remélni tudom hogy ez nem okoz számukra gondot ha már nekünk nem okozott.
- Most komolyan! Mit idegeskedsz? Csak a banya jön! A családja meg még banyább lehet. - mondta hanyagul miközben megvonta a vállát. Ahogy láttam igen jól szórkaozott magán mert nevetett de mikor meglátta szúrós tekintetem abba hagyta a nevetést. - Na jó menjünk már! Megígértem El-nek hogy 5-re ott leszek érte. - nyavalygott majd egy szó nélkül kiemnt az ajtón és ott hagyott engem és az idegességemet. Vettem egy mély levegőt és szítkozódásaimat valamint nem tetszésemet visszaszívva indúltam meg Louis felé aki már a kocsiba próbált beülni azonban beverte a fejét. Visszanyal a fagyi kedves Tomlinson. Beültem az anyósülésre és lekötöttem magam ahogy az a szabályzatban benne is van. Azonban ahogy észrevettem Louis ezt nem tette meg és mivel most ideges vagyok és midnnebe belekötök rászóltam. Nem mondott semmit hisz tudta hogy most ideges vagyok ezért vagyok ilyen hisztis szóval tette amit mondtam. Az út nagyon csendesen telt azonban majdnem 3 év ismeretség után ez már egyáltalán nem mondható kínos csendnek. Mikor megérkeztünk a Heathrow-i reptérre szívem akkorát dobbant hogy féltem Louis azért nézett rám értetlenül mert meghallotta nem azért mert már 5 perce meg se mozdulok pedig áll a kocsi. - Ki is szállsz? - kérdezt irónikusan majd kicsatolta magát és kiszállt a kocsiból. Fejrázva kinyitottam az ajtó majd tettem amit Louis mondott. Mintha ő jobban tudta volna kit és hol kell keresni sétált előttem és csak utána jött rá hogy ő neki bizony fogalma sincs merre kell keresni Taylor-t. - Nem mennél előre? - nézett hátra mire szemforgatva elé mentem azonban ő nem tetszését hajam összeborzolásásval fejezte ki amit én egyenesen utálok főleg most hogy tökéletesen kell állnia. Nem kelthetek rossz benyomást taylor családja előtt. Mikor megtaláltam a helyet amit Taylor adott meg tenyeremet dörcsölve álltam és vártam hogy megjelenjen a szokásos szőke hajzuhatag mosolyogva. - Harry! Nyugi-bugi! - tette vállamra a kezét Louis és hiába tudtam hogy utálja Taylor-t láttam rajta hogy próbált megnyugtatni azonban engem a nyugi-bugi egyáltalán nem nyugtatott meg. Sőt! Honnan a francból szedte ő ezt? 10 percig állhattunk ott idegesen na jó csak én idegeskedtem mikor bemondták hogy a New York-ból érkező gép utasai megkezdték a leszállsát. Ha lehet ezt mondani még jobban izgúltam mint azelőtt aztán megláttam Taylor-t ahogy mosolyogva szinte fut hozzám majd azonnal karomba ugrott.  Majd később elhajolt tőlem és megcsókolt. Ekkor vettem észre hogy a háta mögött kcisit lemaradva érkezik 4 ember akik csakis a családja lehetnek.
- Harry ő az anyukám. - mutatott a szőke középkorú nőre aki mosolyogva nyújtott kezet.
- Erine vagyok nagyon örülök. És nyugodtan tegezz. - mondta mosolyogva mire felnevettem.
- Úgyszintén örülök Harry Styles. - mondtam majd elment előlem Erine akinek ahogy hallottam éppen Louis mutatkozott be.
- Ő pedig apukám. - mondta Taylor majd a kissé szigorú tekintetű férfi is kezetnyújtott nekem.
- Jhon. Engem is tegezhetsz. - mondta elmosolyodva ami adott belém egy kis reményt.
- Harry Styles nagyon örülök. - mondtam mosolyogva majd ő is továbbállt.
- Ő az egyetlen bátyám. - muatott fintorogva a fiúra aki rányújtotta a ynelvét. Azonban ez nem volt olyan mint amikor én és Gemma csináljuk ők tényleg nem ekdvelték egymást.
- Kenny. - nyújtott kezet majd ennyivel tovább is ment. Okééé....
- Ő pedig a húgom. - mondta gúnyosan Taylor miközben az eddig napszemüveget viselő lány előlépett. Gúnyolódva ránéeztt Taylor-ra majd levette a szemüvegét hogy normális bemutatkozást kreáljon. És ekkor... 2 olyan gyönyörű barna szempár nézett rám hogy ilyet még életemben nem láttam. Egyáltalán nem hasonlított Taylor-ra neki barna haja barna szeme volt míg Taylor-nak szőke haja és kék szeme van. Egy ideig elbűvölve néztem a lányt míg ki nem szökkenetett bemutatkozásával.
- Szia Nina vagyok. - nyújtotta felém a kezét . Maga a lány kissé pajkos volt és már most megmondom hogy ő teljesen eltér Taylor-tól mindenben. Külsőben is meg belsőben is.
- Harry Styles. - fogtam kezet vele ami kicsit továb is tartott de ő gyorsan zavartan elhúzta és továbblépett Louis-hoz. A bemutatkozást letudtuk.

- Nem értem mit eszel Taylor-on. Szerintem a húga sokkal jobb fej és szebb is. - mondta Louis mikor már otthon voltunk nálam ugynais én egy vacsorára készülődtem ahol ott lesznek Taylor szülei is és gondolom tetsvérei is.
- Nem kéne neked már menni El-hez? - kérdeztem terelve a témát mire ő gúnyosan rámmosolygott lepacsizott velem és el is ment. Mikor végig néztem magam elégedetten konstantáltam hogy megint jól nézek ki. Felkaptam magamra egy véknyabb kabátot hisz akármennyire tavasz jön London-ban élünk. Mikor odaértem az étteremhez még csak Taylor, Kenny és Nina voltak ott. Mosolyogva mentem oda az asztalukhoz majd Taylor amint meglátott felállt és meg is csókolt.
- Sziasztok. - köszöntem oda a töbinek.
- Szia. - köszönt vissza egy félmosollyal Nina Kennyi azonban még annyival sem méltatott hogy rámnézzen. 10 perc múlva megékeztek Taylor szülei is és bátran kijelenthetem hogy azon kívűl Kenny nem nagyon kedvel a vacsora igen kellemesen telt.
- Harry holnap sajnos midnenkinek programja lesz. Beleértve engem is. - mondta szomorúan Taylor. - Azonban Nina-nak nincs semmi dolga. Nem mutatnád be neki a várost? - kérdezte mire Nina azonnal felkapta a fejét.
- De! Persze csak ha te is benne vagy. - néztem Nina-ra aki csak mosolyogva bólintott egyet. Akkor ezt most igennek veszem.
- Nos Harry fiam csalódtam benned. - mondta Jhon mikor már kint álltunk a parkolóba és köszöntünk el. A mondatára azonban megfagytam- Hát ez óriási csalódott bennem. - Mármint kellemesen. - tette hozzá mire eddig bent tartott levegőmet azonnal kiadtam. Csak nevetve hátba vert majd beült a kocsiba. taylor anyja mosolyogva adott egy-egy puszit majd beült férje mellé és elmentek.
- Akkor szia maci. - mondta nyálasan Taylor amjd nyakamba ugrott és megcsókolt. Azonban én sosem szerettem amikor ilyen de nem mertem neki megmondani mert könnyen felkapja vizet és akkor elkezd hisztizni. Na az szörnyű.
- Szia. - mondtam majd láttam ahogy taylor után Kenny is beül majd elemntek. Nina még csak nem is köszönt sőt nem is láttam hogy beült volna a kocsiba. De várjunk csak engem mit érdekel Nina? Nekem itt van Taylor. Na jó Harry ezt most azonnal fejezd be. Gondoltam ezután a "kellemes" vacsora után kiszellőztetem a fejem szóval elindúltam valamerre sétálni. Azonban ahogy haladtam egyre jobban hallottam hogy valaki sikít és ez a sikítás nagyon ismerős volt....

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Juj nagyon tetszik már most ez a történet.:D Viszont kíváncsian várom már a következőt! :D Siess vele kérlek.:)) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik és megígérem hogy sietek vele ahogy tudok.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  2. Úúúúúú még egy új blog. Hát nagyon tetszik..már most...és ujjujj mik lesznek itt...harry belszerete taylor tesójába?! Hát...kiváncsi vagyok. Jó lett..xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony még egy új blog. Nagyon örülök hogy már az első elnyerte a tetssésedet. Idővel minden kiderűl!
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés