2013. február 25., hétfő

♠ Chapter Six : These feelings... ♠

Szijjasztok drágáim! Új résszel jelentkezem. Remélem tetszeni fog majd nektek.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíííía xx

Nina szemszöge:

- Megvan minden? - fordúltam kérdőn anya felé aki verejtékes homlokkal lihegve ült le egy üres doboz tetejére. Mivel ők ma mennek vissza New York-ba így rávettem őket hogy minél hamarabb segítsenek bepakolni az új házamba amibe vonakodva ugyan de belementek. Kb. 20 dobozt cipeltünk be és ez még mindig nem volt az összes ugyenis van amit New York-ban hagytam.Persze Taylor-nak ezse ágában sem volt hogy segít nekem hisz ez az utolsó napja így normálisan el kell köszönnie az ő Harry-jétől. Milyen romantikus. Kenny azonban már tegnap visszament ugyanis fontos elintéznivalója volt ami halaszhatalan. Azonban mikor kérdeztem róla nem mondott semmit csak elment. Apropó Kenny. A múltkori Tv nézés közben egy mukkot sem szólt sőt még bealudt. Halványlila gőzöm sincs mit akart mondani. Hát remélem azért egyszer majd arra is sor kerül hogy megtudjuk.
Kb. 2 óra után végül végeztünk az egész pakolással így anyáék meg persze én is nyugodt szívvel mentek a reptérre. Mi taxival mentünk ugyanis anyáék nem kocsival jöttek azonban nekem béreltünk egyet amíg nem veszek. Már mindannyian ott voltunk a reptéren csak Taylor hiányzott. Már azt hittük ide sem ér mikor 5 perccel a gép felszállása előtt rohanva betoppant Harry-vel az oldalán. Egy gyors köszönés után mindannyian elindultak a terminál felé én pedig ott maradtam Harry-vel együtt aki zavartan nézett engem. Megvártam míg anyáék teljesen eltűnnek a kis folyosón majd egy szó nélkül megfordúltam és elindúltam a kijárat felé.
- Héj Nina! - kiabált utánam Harry mire én egy nagy sóhaj közepette megfordúltam. - Ne vigyelek haza? - kérdezte kissé lihegve mert gondolom szaladt utánam.
- Nem kösz fogok egy taxit. - mondtam közömbösen majd megordúltam hogy elmehessek azonban ezt egy kéz gátolta.
- Kérlek hagy vigyelek haza. - kérlelt könyörgően aminek sajnos nem tudtam ellent mondani. A hideg is kirázott mikor hozzám ért és azokkal a gyönyörűen csillogó zöld szemeivel rámnézett. Oké nyugi Nina hisz ő csak Harry. Taylor pasija. Érted Taylor-é? Elég fura hogy magamban bezsélek de komoylan már nem is csodálkozok tudom hogy őrűlt vagyok. Egy aprót bólintottam Harry-nek mire ő elmosolyodott és elindult egy másik irányba mint amibe eleve elindúlam. Sóhajtottam egyet majd követtem Harry-t egyenesen a fekete Range Rover-jéhez. Az út rettenetesen csengesen telt ami szinte már bántotta a fülem. Esküszöm a csendben fogok megsüketűlni. Útközben Harry megkérdezte a címet amit én lazán odanyomtam neki azonban az ő szemei hirtelen eltágúltak.
- Mi az? - kérdeztem értelenül miközben kémleltem az arcát.
- Te vagy az új szomszédom. - mondta mosolyogva mire azt hittem kiesek a kocsiból ha még ajtó is van meg be van zárva. Nem elég hogy távol akarom magam tartani tőle még egyre közelebb kerülök hozzá. Nem lesz ez így jó.
- Hogy mi van? - kérdeztem kissé felháborodva mire elnevette magát és innen már spontán vezetett hisz tudta merre kell menni. Mikor doaértünk a házunkhoz emg sem várva Harry-t azonnal kipattantam a kocsiból és egyenesen a házam felé vettem az irányt.
- Körbe sem vezetsz? - kérdezte mitől hirtelen hátrafordúltam felé és egy pajkos mosolyt viselő fiú tárúlt elém.
- Nem. - mondtam egyérleműen majd elindúltam befelé. Ezután nem mondott semmit amit furcsáltam is de ezek szerint feladta. Mikor beemntem könnyedén sóhajtottam fel majd vettem lefelé a kabátomat.
- Szép ház. - mondta egy hang a hátam mögül mire egy akkorát sikítottam hogy valószínűleg az egész utca hallotta.
- Harry normális vagy? - kérdeztem idegesen majd mellkasára ütöttem a sálammal. - Nem megmondtam hogy nem jöhetsz be? - kérdeztem kcisit megemelve a hanom mire elnevette magát.
- Nem. Te azt mondtam nem vezetsz körbe nem azt hogy nem nézhetem meg. - mondta sunyin elvigyorodva majd lehúzta a cipőjét és beljebb ment hogy szemügyre vehesse a nappalit. Legyintettem egyet majd felmentem a lécpsőn egyenesen a szobámba ahol bezártam magam mögött az ajtót és egy nagy sóhaj közepette levágódtam az ágyra. Hirtelen hallottam hogy valaki felfelé tart a lépcsőn így gyorsan felpattantam és az ajtóhoz mentem majd elkezdtem nyomni hogy ne tudjon bemnni. - Ugyan Nina enegdj be. - mondta nevetve és éreztem hogy ő is kezdi nyomni az ajtót ugyanis a széle egy kisrésen kinyílt.
- Dehogy enegdlek. - mondtam egyértelműen kis éllel a hangomban közben próbáltam minél erősebben nyomni az ajtót. Azonban egy idő után a nyomás alábbhagyott így óvatosan elengedtem és arra mertem következtetni hogy vagy elment vagy nem próbálkozik tovább. Azonban épp mikor ki akartam nyitni az ajtó Harry akkor karta újból nyomni így teljes testével rámesett.
- Bocsi. - mondtam elmosolyodva azonban továbbra sem szándékozott leszállni rólam. Hosszasan néztünk egymás szemébe és megint előjött bennem ez a fázok de mégsem dolog ami egyszerre volt jó ijesztő és rossz érzés. Hirtelen arra lettem figyelmes hogy Harry ajkai egyre közeledek az enyémek felé. Próbáltam ellenkezni esküszöm hogy próbáltam de valami miatt mégsem ment.
- Ezt nem szabad. - suttogtam elhaló hangon miközben ajka csak egyre közeledett az enyém felé.
- Nem érdekel. - mondta ki utoljára már szinte a számban majd ebben a pillanatban ajkaink összeértek. Először csak gyengéden csókolta majd mikor észrevette hogy nem ellenkezek ami egyáltalán nem volt helyes elekdzett vadabbúl sókolni. Nyelve betekintést kérte a számba ami így az enyémmel érzelmes keringőt járt. A csók kezdett egyre hevesebb lenni mikor már Harry letért a nyakamhoz és azt kezdte csókolni. Halk sóhajok hagyták el a számat miközben egyre haladt lefelé. Azonban mikor elekdzte szívni a ynakam egyben árasztott el jó és furcsa érzés. Miután úgy érezte hogy kellően kiszívta a nyakam visszatért az ajkaimra miközben ingemet kezdte kigombolt. Már a mellem alatt is kigombolta amikor meghallottuk a csengőt. Hirtelen váltunk el egymástól majd a szemembe nézett. - Ne nyisd ki. - mondta kérlelően azonban nekem csak ekkor esett le mit csinálunk vagyis mit akartunk éppen csinálni így gyorsan felpattantam elekzdtem ingem visszacsatolni. - Nina... - kapott Harry a karom után azonban én kihúztam onnan.
- Csak menj el jó? - néztem rá kérlelően mire ő egy aprót bólintott és előttem keimnt miközben meglátta az ajtóban álló egyedet akinek láttan majdnem visszaestem a lépcsőre.

Harry szemszöge:

Tomboló vággyal és érzelmekkel szinte szaladtam vissza a házamban és próáltam nem arra gondolni hogy mit akartam most tenni. Nyílván nem szeretem Taylor-t azonban mégis csak együtt járunk és valahogy bánt hogy én most megcsaltam.próbáltam magamban elhesegetni egy mondatot amit akráhogy próbáltam újra és újra megjelent ott. Otthon azonnal a telefonomért nyúltam és tárcsáztam Liam számát ugyanis mindenki tudja hogy akármennyire Louis a legjobb barátom nekem most Liam kell. 2 csörgés után eléggé vidáman fel is vette majd gyorsan elhadartam neki hogy sürgősen ide kell jönnie amit ő vett is és 15 perc múlva már a kanapémon feküdtem keresztben ő pedig a fotelben próált elhelyezkedni.
- Szóval? Mi történt? - kérdezte miközben felémfordúlt és azt vettem észre hogy most már eldöntötte miylen pózban szeretne ülni.
- Majdnem lefeküdtem Nina-val. - mondtam rá sem nézve mire ő autómatikusan kiköpte a szájában lévő folyadékot.
- Most két dolgot mondok. 1 : Tudtam.. tudtam.. és tudtam. 2 Ez szörnyű. - mondta mir elnevettem magam. Egyértelmű hogy Liam mindig is szeretett az embereknek jót tenni. Ezért is mondta ezt a két ellentétes mondatot. Gondolom az 1 opciónak azért örült mert ő sem túlságosan szerette Taylor-t és mint a többiek ő is amellett állt hogy mellém nem illik Taylor jobban inkább Nina. A 2. opció pedig azért volt szörnyűlködő mert mivel Taylor is ember neki sem akar rosszat így tudja hogy megcsaltam és ez bizony szörnyű.
- Most mit tegyek? - kérdeztem kétségbeesetten Liam felé fordúlva aki feljebb űlt hogy jobban láthasson.
- Szereted Taylor-t? - kérdezte undorodva mire felnevettem.
- Nem én már rég nem lennék vele ha Paul nem kavar be. - mondtam egyértelműen mire bólintott.
- Szereted Nina-t? - kérdezte mire kb. 5 percre megálltam. Hogy szeretem-e? Ezt én magam sem tudom. Azonban azok a szemek, ajkak, a haja, maga az egész midene mosolyával együtt teljesen elragad. És az az rzés ami akkor járt át mikor megcsókolhattam a legjobb érzés volt a világon. Ilyet sosem éreztem még az eddig hitt legnagyobb szerelmemnél sem. taylor-nál meg főleg. De Nina oylan érzelmeket áltott ki belőlem amiket még sosem éreztem ezelőtt. Tátott szájjal fordúltam Liam felé aki még mindig válaszra várt. Mikor meglátta azcomat összehúzta szemölökét és kíváncsian méregetett.
- Basszus beleszerettem Nina-ba. - mondtam mikor leesett a tantusz amjd továbbra is tátott szájjal bámúltam magam elé.....

2 megjegyzés:

  1. Szia Bíííía! :)
    Hallod csajszi, komolyan mondom nem tudom megunni a történeted, annyira jól ki van találva az egész.*-* Egyszóval imádom! És téged is mert ilyen jó részt hoztál.:)) Mikor olvastam, hogy csókolóztak majdnem felsikítottam és végig vigyorogtam.:D Ráadásul végre Harry is rájött hogy beleszeretett Ninába szóval most tiszta happy vagyok.:) Viszont arra kíváncsi vagyok, hogy mikor valja majd ezt be Ninának. Bár van egy olyan érzésem, hogy nem mostanában. Na de a lényeg hogy nagyon várom az új részt szóval siess vele! :D
    Puszi: Jenny.<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiióóó!
      Nos megérzéseid között vannak olyanok amik úgy lesznek azonban olyanok is vannak amik máshogy. Majd idővel megtudod miről beszélek. Rettenetesen jól esik hogy ennyire tetszik neked és most annyira felvidítottál h meg is írom a kövit szóval nem sokára hozom.
      Puxy : Bííííía xx

      Törlés