2013. február 13., szerda

♠ Chapter Two : Sister fight..... ♠

Szijjasztok drágáim! Megérkeztem a következő fejezettel. Remélem kapok ide is komikat mert bevallom nagyon jól esett hogy az elsőhöz már kaptam!Remélem tetszeni fog!
Jó olvasást!
Lots of love : Bííía xx

Harry szemszöge:

Gyorsabban kezdtem szedni a lábam és egyenesen a hang irányába mentem. Mikor közelebb értem sejtésem beigazolódott ugyanis a hang tulajdonosa nem más volt mint Nina akit most jelenleg 2 pacák próbál rávenne mocskos dolgokra. Szinte már futottam felé és amikor odaértem tiszta erőből behúztam egyet az egyiknek.
- Na mi van menőzünk? - kérdezte a másik akit MÉG nem ütöttem le. Ahogy észrevettem eléggé részeg volt szóval nem csodálom hogy ilyenekhez folyamodott. Amint kimondta lendítettem is a kezem és neki is behúztam egyet amitől azonnal a földön végezte. Azonban ekkor a másik már lábadozni kezdett és amikor sikerült felállnia egyenesen a hasamba vágott egy akkorát hogy pár másodpercig még levegőt is alig kaptam.
- Jézusom! - kiáltott fel Nina majd gyorsan odaszaladt hozzám . Rajta már egy nadrágon és melltartón kívül semmi volt szóval lehet a később jövök már nem tudtam volna segíteni. A két pasas röhögött egyet rajtam majd legyintettek egyet a kezükkel és elmentek. - Jól vagy? - kérdezte Nina. Hallottam hangján hogy remeg bár ezek után nem is csodálom. Az igazat megvallva hangját úgy teljes igazából csak most hallottam rendesen és az szinte már csilingelt. Oké Harry ezt most fejezd be!
- Persze jól vagyok. Semmi bajom. De te jól vagy? - fordúltam felé kissé nyöszörögve mire félénken bólintott. Nem mondott semmit csak lehajtotta fejét és halkan elkezdett zokogni. Az igazat megvallva nagyon megijedtem így óvatosan magamhoz húztam és megöelltem. Ugyan egy kicsit óckodtam ettől hogy félrenyom-e vagy fog-e egyáltalán ellenkezni de nem tette. Sőt még jobban bújt hozzám. - Shhh.... semmi baj! Gyere elviszlek hozzám. - mondtam miközben segítettem neki felállni.
- Nem erre semmi szükség. - ellenkezett.
- Már hogyne lenne. Nina most akartak éppen megerőszakolni. Csak enm hiszed hogy engedem ezután egyedül legyél. - mondtam. Ahogy észrevettem rajta nem nagyon bánja. Mármint nem azért..... csak gondolom félt vagyis látszott a szemében. Levettem magamról a zakómat és ráterítettem a hátára amit ő egy hálás mosollyal el is intézett.

- Kérsz egy teát vagy vízet? - kérdeztem már otthon. Nina éppen a nappaliban ült már az én pólómban és egy nadrágban miközben üres tekintettel nézett maga elé. Látszott rajta hogy nagyon megviselte a dolog.
- Nem köszi. - nézett rám majd félénken rámmosolyogott. Levettem magamról a zakómat amit útközben visszavettem magamra és leültem mellé. Bekapcsoltam a TV-t és mivel nem találtam semmit otthagytam egy csatornánál aminek még a nevét sosem hallottam. Azonban ahogy észrevettem még egy ilyen TV is szeret foglakkozni mások életével.
" Taylor Swift újra Lodon-ban!
A fiatal énekesnő a minap érkezett a brit fővárosba és ha jól tudjuk szerelméhez Harry Styles-hoz érkezett. Az énkesnővel érkezett családja is 2 tesvére és a szülei. Hűha.... talán ez a kapcsolat nem is annyira rövidtávú mint amilyennek a Directioner-ek gondolják. Mindenesetre Swift kisasszony majd kiugrik a bőréből olyan boldog azonban Styles felől még nem érkezett nyilatkozat evvel a témával kapcsolatban.
Kaisy Novless voltam további szép estét!"
Tudta le a híreket a műsorvezető majd valamilyen nyomozós filmet kezdtek el játszani. Egy kicsit furcsa volt most ezt végig nézni. Nem tudom valahogy msáabb volt mint mikor máskor néztem. Ahogy a nő mondta még nem nyilatkoztam ezzel kapcsolatban de úgy érzem nem is fogok. Feleslegesnek tartom hisz valahogy érzem hogy bár úgy érzem szerintem szeretem Taylor-t mégsem tudám vele elkézelni a jövőm. Hogy esetleg ő legyen a gyerekeim anyja vagy a feleségem. Valahogy ezt nem tudom vele elképzelni. És tudom most arra gondoltok akkor miért vagyok vele de valamilyen szinten bennem van az is hogy lassan 1 éve nem tudok megmaradni egy lány mellett sm. És lehet Taylor arra van hogy megmutassam igenis megtudok maradni. Bár tudom hogy ezt valamilyen szinten kihasználásnak nevezik de én egyáltalán nem annak szánom hisz mint már mondtam úgy érzem hogy szeretem. Azonban vannak kételyeim. Pélsáúl a mellettem már szinte alvó lány. Ha kapcsolatban vagy nem lenne szabad hogy egy másik lány ilyeneket váltson ki belőled mint Nina. Bár lehet hogy őt csak a férfi ösztöneim vonzzák ugyanis Taylor-ral még egyszer sem voltam együtt ugyanis ő nem szeretné elsietni a dolgokat. Persze teéjes mértékben megértem azonban úgy gondolom hogyha kapcsolatban vagy ez is egy velejárü dolog hogy lefeküdnek egymással az emberek. Azonban Taylor ezt egyáltalán nem akarja és néha már kezd egy kicsit az agyamra menni a sok hülye kisfogásával.
- Megmutatnád hol aludhatok? - nézett rám fáradt szemekkel Nina ezzel kizökkentve engem gondolat menetemből.
- Persze gyere. - mondtam majd egyszerre felálltunk a kanapéról. Felmentünk a lépcsőn és egyenesen az enyémmel szemben lévő szobába vezettem ami ténylegesen a Louis-é de nem akartam máshova küldeni uyganis a többi messze volt az eyémtől és nem szerettem volna ha ezek után magára lenne hagyva.
- Köszi. - mondta félénken mosolyogva majd ezzel be is ment a szobába és bezárta az ajtót.Sóhajtottam egyet átmentem a szemben lévő szobába ami az enyém lezuhanyoztam és azonnal álomba merűltem.

Reggel ajtódörömbölsére keltem. Egyáltalán nem esett jól így kelni de kómás arccal magamra kaptam egy pólót. Ugyanis am kivételesn alsónadrában aludtam mert itt volt Nina és lementem ajtót nyitni. Mikor azonban kinyitottam az ajtót szinte hallottam ahogy az állam a padlót veri.
- Szia macii! - ugrott a ynakmba Taylor majd azonnal le is támadta ajkaimat.
- Hát te? - kérdeztem lepetten miközben bezártam az ajtót.
- Szerinted miért vagyok London-ban? Azért hogy a barátommal lehessek. - mondta kacéan majd megint nyomott egy csókot a számra és egyenesen a konyhába vette az irányt. Azonban valamit még mindig nem értettem.
- Tegnap azt mondtad dolgod van. - mondtam. Ő háttal állt nekem és éppen vizet öntött magának a csapból. Nem mondott semmit hanem továbbra is hátat fordítva nekem állt. - Taylor. - szóltam rá mire ő mint aki nem hallotta volna hogy az imént mit kérdeztem mosolyogva mefordúlt. - Mi van azzal a bizonyos dologgal? - kérdeztem mire mosolyogva - azonban láttam hogy az a mosoly egy rohadtul erőltett mosoly - megfordúlt és engem vizslatott.
- Mondtam volna neked ilyet? - kérdezte kissé kínosan azonban azt a rohadt álmosolyt az istenért sem tüntette volna el onnan. Pedig sokkal jobb lett volna ha nem mosolyog mint hogy itt álcázza magát.
- Igen mondtál volna. Tegnap. - mondtam idegesen. Ez a nőszemély tuti hogy valamit hazudik vagy titkol előlem. Nem mondott semmit azonban a mosoly most már nem volt ott száján aminek őszintén örülök. Tudom hogy azt kell szeretni ha egy lány mosolyog de akkor is ez már idegesítő volt.
- Óh... csak össze-vissza beszéek. Ne is figyelj rám. - legyintett majd közelebb jött. Belemarkolt a pólómba és magához húzott hogy megint megcsókolhasson. Azonban én ezt most nem viszonoztam de őt annyira nem érdekelte. Továbbra is csókolt. Végül hirtelen eltávolodott tőlem és a nappali felé kezdett nézni. Egy ideig nézte majd összeszűkített szemekkel elindúlt a kanapé irányába. Mikor odaért eléggé ideges szemekkel nézett rám. - Ez mi? - mutatott a kanapén heverő ruhákra amelyek mindenbizonnyal Nina-é lehettek. - Te megcsalsz? - vitte fentebb már amúgy is kényes hangját. Kétségbeeseve kezdtem volna közbe szólni már csak azért is mert utálom mikor sipákol az szörnyű de nem is hagyott szóhoz jutni azonna felrohant a szobámba. - Hol van? - kérdezte idegesen nem mondtam semmit ő csak megindúlt a szemközti szobába és mikor kinyitotta akkorára nyíltak a szemei hogy féltem kiesik. - A húgom? - ordított fel mire Nina elkezdett mocorogni majd kinyitotta a szemét. Mikor meglátta Taylor-t arca lepett ltt és idegesen felült az ágyban.
- Taylor? Te mit csinálsz itt? Nem úgy volt hogy dolgod van?  - tette fel az előbb általam is feltett kérdést.
- Mégis mi közöd vanneked ahhoz. Te ribanc! - ordította Nina képébe ami nekem egyáltalán nem tetszett.
- Taylor... - fogtam meg a kezét nyugodtan de ő idegesen kikapta a kezemból.
- Te csak maradj ki ebből! - mondta idegesen majd a már álló Nina-hoz lépett.
- Az ő cuccai vannak rajtad? - kiabálta az arcába mire Nina nem tudta mit tegyen.
- Taylor az isten szerelmére nyugodj már le. - kiabált már ő is. Furcsa míg Taylor hangja inkább olyan nyávogós kényes az övében egyáltalán nincs semmi idegesítő. Jó ha valaki kiabál az nem a legjobb dolog de komolyan Taylor után már midnent kibírok.
- Még hogy nyugodjak le? Összeszűrted a levet a psaimmal! És te azt akarod hogy nyugodjak le? - kiabált majd egy egyszerű mozdulattal felpofozta Nina-t. Nina nem ütött vissza hanem gyorsan az ütés helyére kapta a kezét majd ebben a pillanatban ki is viharzott. Megdermedve néztem a lány hűlt helyét majd Taylor-ra aki ahogy láttam egyáltalán nem bánta hogy megütötte a testvérét. Sőt ahogy láttam még egy diadalittas mosoly is megjelent az arcán.
- Taylor ez mire volt jó?- vittem kicsit feljebb a hangom mire ő közelebb jött.
- Legalább most megtanúlja hogy sose kezdjen ki a pasimmal. - mondta lazán majd nyomott egy csókot a számra. - Majd még jövök. - mondta majd ennyivel ott is hagyott......

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Ú nagyon jó rész lett! :D Harry a hős.:) De Taylor viszont kiállhatatlan remélem erre hamarosan Harry drága is rájön aztán kidobja! :) Kíváncsian várom már a folytatást! :) Siess vele!^.^ Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hellóka!!
      Jajj ne siessünk drága még nagyon az elején vagyunk. Idővel minden kezd majd kialakúlni. Örülök hogy tetszett és sietek ahogy tudok ;)
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés